حذف محجوب از دور رقابت های جودو


جودوکار وزن ۱۰۰کیلوگرم تیم ملی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از دور مسابقات حذف شد.

جودوکار وزن 100کیلوگرم تیم ملی با شکست مقابل نماینده ازبکستان از دور مسابقات حذف شد.

بیست و یکمین دوره از مسابقات جودوی قهرمانی جهان در حالی از دوشنبه هفته گذشته با حضور 678 جودوکار از 123 کشور جهان در برزیل آغاز شده که امروز شنبه با برگزاری مسابقات دو وزن 100- کیلوگرم و 100+ کیلوگرم به پایان می رسد.

در وزن 100- کیلوگرم 48 جودوکار حضور دارند که در گروه B جواد محجوب نماینده کشورمان که در مکان پنجم رنکینگ جهانی قرار دارد به عنوان سرگروه، دور اول را استراحت داشت و سپس به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست مقابل حریف خود از دور مسابقات حذف شد.

در روزهای قبل امین قاسمی‌نژاد کاپیتان تیم ملی در دور چهارم به مصاف تشکر یشویری نفر دوم رنکینگ جهان از کشور گرجستان رفت و با شکست مقابل حریف خود از دور مسابقات حذف شد.

سعید مرادی دیگر نماینده کشورمان بود که وی نیز طی روزهای گذشته به روی تاتامی رفت و در همان دور اول مقابل نماینده کوبا با دو امتیاز یوکو بازی را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد. الیاس علی‌اکبری و سعید مولایی نیز در روزهای نخستین مسابقات با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها حذف شده بودند.

تیم ملی جودو با 5 نماینده راهی این رقابت‌ها شده بود.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

عباس
ساعت0:59---11 شهريور 1392
امام صادق(ص) فرمودند: « سه چیز است كه خداوند بوسیله آنها پیوسته عزت و شرافت مرد مسلمان را میافزاید: 1- چشم‏پوشى از كسى كه به تو ستم نموده. 2- و بخشیدن‏ بكسى كه ترا محروم كرده. 3- پیوند خویشاوندى با كسى كه از تو قطع رابطه نموده‏.»

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 10 شهريور 1392